get innovative μbrand tips

Social Media

Καθημερινά τα Social Media μας κατακλύζονται από ποσταρίσματα επιχειρήσεων, μικρών μεγάλων της περιοχής μας. Προβολές χορηγούμενες και άλλες που έχουμε επιλέξει να τις ακολουθούμε. Λίγο πολύ οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν κάποιο μέσο για να προβάλλουν την δουλειά τους, να υπενθυμίσουν και να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Πλέον αρκετά από τα posts αισθητικά είναι πολύ όμορφα και ελκυστικά. Επί της ουσίας όμως έχουν ξεκινήσει να μοιάζουν τόσο πολύ που χάνουν από την ταυτότητα τους. Είναι γνωστό το παράδειγμα πολύ πετυχημένης διαφήμισης που όλοι την θυμούνται αλλά κανείς δεν ανακαλεί το προϊόν.

Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απαραίτητο να ανατρέχουμε στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ. Θεμελιώδεις αρχές του marketing mix (4p, 7p κ.α.) θα μας βοηθήσουν να επανακαθορίσουμε ποιοι θα πρέπει να είναι οι στόχοι μας.

Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε δημιουργικοί και ουσιαστικοί. Να δώσουμε περιεχόμενο και ταυτότητα στα ποσταρίσματα μας. Να αντικατοπτρίζουν την φιλοσοφία και τις ρεαλιστικές δυνατότητες της εταιρίας μας.

Διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος το μήνυμα που θέλουμε να μεταφέρουμε να είναι από ψεύτικο έως αδιάφορο. Back to basics λοιπόν χωρίς να αγνοούμε τις σύγχρονες τάσεις με μία ματιά από μέσα προς τα έξω.

Μοιράσου αυτό το άρθρο